ضمانت اصالت کالا
پوش اسپرت با هدف دسترسی آسان تر کاربران به محصولات ورزشی در حوزه پوشاک و اکسسوری فعالیت خود را آغاز کرده است و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جزو اصول و پایه های وجودی آن است. به همین علت پوش اسپرت ضمانت می کند که با تامین کننده های معتبر و رسمی همکاری می کند و تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اصل می باشند.
نحوه ارسال
سفارش ها بعد از آماده سازی توسط همکاران ما وارد پروسه ارسال می شوند. سفارش های اکثر مناطق تهران توسط پیک و سایر مناطق تهران و دیگر شهرها با پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می شوند.
زمان تحویل تمامی سفارشات نهایتا ۱ الی ۳ روز کاری بعد از ثبت سفارش میباشد
هزینه ارسال به سراسر ایران برای تمامی سفارش های بالای ۱ میلیون تومان رایگان و برای سفارش های زیر ۱ میلیون تومان مبلغ ۴۰ هزارتومان می باشد.
مقررات مربوط به حریم شخصی
تمامی اطلاعات شما برای فقط برای ارسال سفارشات شما مورد استفاده قرار میگیرند و برای هیچ مقصود دیگری استفاده نخواهد شد.
حفاظت از نام کاربری و رمز عبور به عهده شخص کاربر بوده و در صورت لو رفتن اطلاعات توسط کاربر، پوش اسپورت مسئولیتی در این مورد ندارد. در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز خود کوشا باشید.
ضمانت بازگشت و استرداد وجه:
در صورتی که طبق هر کدام از موارد پایین محصول مرجوع شود، طی زمان نهایتا ۱-۳ روز کاری وجه سفارش به کارت شخص سفارش دهنده واریز خواهد شد.
۱. مناسب نبودن سایز:
پوش اسپورت برای اطمینان خاطر شما از مناسب بودن سایز، برای هر محصول جدولی را آماده کرده است که می توانید با توجه به آن، با خیال راحت سایز مناسب خود را سفارش دهید اما در صورتی که سایز محصولی که دریافت کرده اید مناسب نمی باشد، لطفا مراتب را، در سریعترین زمان (حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش) به واحد پشتیبانی ما اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم برای ارسال سایز مطلوب شما صورت گیرد. در صورتی که سایز مناسب شما موجود نبود، کارشناسان ما طبق انتخاب شما، اقدام به بازگشت محصول یا ابطال سفارشتان می نمایند. لطفا برای بررسی سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن شروط اساسی برای تعویض کالاست.
کارشناسان ما پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می نمایند.
برای اکثر مناطق تهران تحویل گرفتن کالا از مشتری توسط پیک صورت گرفته و هزینه آن بر عهده پوش اسپورت است. برای سایر مناطق تهران و دیگر شهرها ارسال توسط مشتری صورت میگیرد و در صورتیکه با پست پیشتاز ارسال شود، با ارائه کد رهگیری پستی، هزینه آن توسط ما بازگشت داده می شود.
در بررسی درخواست تعویض، درصورتیکه قیمت کالا بیشتر از حالت اولیه شده باشد، تعویض سایز با قیمت روز کالا محاسبه خواهد شد.
۲. وجود ایراد در کالای خریداری شده
مشتریان محترم در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت مراتب را به کارشناسان ما اطلاع دهند.
در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، طبق درخواست شما، کالا می تواند با کالای دیگری جایگزین شده و یا مبلغ آن به حسابتان واریز گردد.
لازم به ذکر است جهت تعویض یا مرجوع کالا، عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن شروط اساسی است. کارشناسان ما پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اجرای درخواست شما، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
متاسفانه رسیدگی به درخواست هایی که پس از 24 ساعت از زمان دریافت سفارش ارجاع شوند، به هیچ وجه، میسر نخواهد بود.
نکته مهم: در صورتی که برای ارسال بسته از پست استفاده میکنید، لازم است بدانید پوش اسپورت هزینه ی تعویض سفارش های ایرادداری که فقط با پست پیشتاز ارسال شده باشند را تقبل میکند.
در صورت جایگزین کردن خرید، هزینه ارسال مجدد بر عهده ما است و در صورتیکه محصول مرجوع شود، هزینه سفارش به صورت کامل (با احتساب هزینه ارسال) عودت خواهد شد.
۳. مغایرت سفارش دریافتی با سفارش ثبت شده
همکاران ما در قسمت تولید محتوا، تلاش می کنند تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ، جنس و … دقیقا مشابه محصول اصلی باشد. به همین دلیل اگر محصولی که دریافت می کنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود، شما میتوانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که در چنین شرایطی باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان سفارش، با تیم خدمات پس از فروش پوش اسپورت تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.
لطفا توجه داشته باشید که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد.
در صورت مرجوع یا تعویض کالا، تمام هزینه های ارسال به عهده پوش اسپورت می باشد.
۴. انصراف از خرید کالا:
در صورتی که قبل از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، لطفا حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان سفارش، جهت لغو آن با واحد پشتیبانی تماس گرفته تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش شما اقدامات لازم را انجام دهند.
۵. آسیب های ناشی از حمل و نقل:
لطفا در هنگام دریافت سفارش، ابتدا سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با بخش پشتیبانی پوش اسپورت در میان بگذارید.